بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

ساعت کار شعب بانک صادرات در ماه مبارک رمضان
هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به‌منظور استفاده مطلوب از فضایل و معنویات این‌ماه، ساعت کار و ارائه خدمات شعب و واحدهای ستادی بانک صادرات ایران اعلام شد. شعب این بانک تا پایان ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا ۱۳ و روزهای پنج‌شنبه از 7:30 تا ۱۲ به مشتریان خدمات ارائه خواهند کرد. مراجعه‌کنندگان می‌توانند دراین‌ماه روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و در روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ برای انجام امور اداری به واحدهای ستادی این بانک مراجعه کنند. سامانه شعب مجازی سپهر (شمس)، همراه‌بانک، اینترنت‌بانک، اپلیکیشن پرداخت اینترنتی صاپ و سایر درگاه‌های بانکداری غیرحضوری بانک صادرات نیز خدمات متنوع این بانک را بی‌نیاز مراجعه به شعب برای بیش از ۴۵‌میلیون مشتری بانک صادرات ایران فراهم کرده است.

 

انتصابات جدید در بانک دی
معاونین بانک دی در حوزه‌ «معاونت اعتبارات و وصول مطالبات»، «معاونت شعب»، «معاونت فناوری اطلاعات»، «معاونت حقوقی» و «مدیریت راهبرد بازار» و «مشاور امور مالی» در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، معرفی شدند. علیرضا قیطاسی طی احکام جداگانه‌ای؛ رشیدی، حسین‌زاده، امیری و مومن‌واقفی را به‌عنوان معاون اعتبارات و وصول مطالبات، معاون شعب، معاون حقوقی و معاون فناوری اطلاعات بانک دی معرفی کرد. همچنین طی احکام دیگری؛ افتخاری و مؤمنی به‌عنوان مدیر راهبرد بازار و مشاور امور مالی منصوب شدند. 

بازنگری سند راهبردی و چشم‌انداز بانک کشاورزی تا سال 1404
رشد درآمد بیشتر و سطح زندگی بالاتر مشتریان؛ به‌ویژه کشاورزان از اهداف بنیادی نظام راهبردی بانک کشاورزی‌ست و همسو با آن اهداف و فعالیت‌های راهبردی نظیر تأمین مالی و حمایت از طرح‌های اولویت‌دار بخش کشاورزی، مدرن‌سازی کشاورزی و ایجاد افق‌های جدید دراین‌بخش، حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال و استفاده از فناوری‌های نوین و ... تدوین شده است. چندی‌پیش، جلسه بازنگری سند راهبردی و چشم‌انداز این بانک در افق سال 1404 برگزار شد. مهدی رضایی؛ سرپرست بانک کشاورزی دراین‌جلسه با‌اشاره‌به تشکیل کارگروه ویژه دراین‌بانک با هدف تحقق شعار سال در محورهای حمایت و تأمین مالی تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های تدوین سند راهبردی را تداوم حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در بخش کشاورزی دانست. وی بابیان‌اینکه سند راهبردی بانک کشاورزی تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تدوین خواهد شد خاطرنشان کرد؛ امسال حرکت همه حوزه‌ها طبق برنامه‌های مدون و در چهارچوب این چشم‌انداز صورت خواهد گرفت. رضایی اضافه کرد؛ سند راهبردی و چشم‌انداز این بانک در افق 1404 پس از بازنگری، اصلاح و تائید به واحدهای تابعه ابلاغ خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه