بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

پرداخت عوارض خروج از کشور از‌طریق درگاه‌های بانک ملی ایران
امکان پرداخت عوارض خروج از کشور از‌طریق درگاه‌ها و سامانه‌های الکترونیک بانک ملی ایران برای هم‌وطنان گرامی فراهم است. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی میزان عوارض خروج از کشور موضوع ماده 31 قانون مالیات بر ارزش‌افزوده برای هر مسافر از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را اعلام کرد و هم‌وطنان با‌توجه‌به ممنوعیت شعب از دریافت وجوه یاد‌شده توسط فیش نقدی، می‌توانند برای پرداخت عوارض خود از‌طریق درگاه‌ها و سامانه‌های الکترونیک بانک ملی ایران اقدام کنند. درگاه‌ها و کانال‌های پرداخت الکترونیک عوارض خروج از کشور شامل درگاه پرداخت اینترنتی سازمان امور مالیاتی به‌آدرس www.evat.ir، درگاه‌های اینترنتی بانک ملی به‌نشانی www.bmi.ir، دستگاه‌های POS، CASHLESS و کیوسک بانک ملی ایران و همچنین اپلیکیشن موبایلی «بله»، سامانه «بام» این بانک و اپلیکیشن موبایلی «ایوا»ست.

 

هشدار بانک ملت درمورد استفاده از سامانه‌های بانکی
بانک ملت در اطلاعیه‌ای نسبت به لزوم رعایت اصول امنیتی در‌خلال استفاده از سامانه‌های بانکی در محیط مجازی هشدار داد. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک ملت؛ در‌این‌اطلاعیه آمده: با‌توجه‌به در‌معرض آسیب‌بودن افرادی‌که با کم‌دقتی در تله سوءاستفاده اینترنتی مجرمان مجازی از‌طریق روش‌های مختلف نظیر ایجاد وب‌سایت‌های جعلی مشابه با وب‌سایت‌های اصلی و معتبر (فیشینگ) و طراحی بدافزارهای مشابه اپلیکیشن‌های بانکی و ... گرفتار می‌شوند و با هدف پیشگیری از افشای اطلاعات محرمانه و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی مشتریان مجدداً تأکید می‌شود که جهت ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و همچنین دانلود و نصب نرم‌افزار همراه‌بانک، صرفاً به لینک‌های درج‌شده در وب‌سایت بانک ملت
https://www.bankmellat.ir مراجعه و مطابق با راهنمای موجود در سایت اقدام کنند. خودداری از جست‌و‌جوی وب‌سایت‌ها و سامانه‌های مالی بانک در موتورهای جست‌و‌جو نظیر گوگل با استفاده از هر‌گونه عبارت نظیر «بانک ملت، بانکداری اینترنتی بانک ملت، همراه‌بانک ملت و ...» و تأکید بر تایپ‌کردن نشانی اینترنتی (URL) وب‌سایت بانک در نوار آدرس (Address bar) مرورگر، از دیگر توصیه‌هایی‌ست که بانک ملت در‌این‌اطلاعیه خطاب به مشتریان آورده است.

 

بانک سامان؛ حامی صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی
بانک سامان در‌راستای توجه همیشگی به صنایع و صادرکنندگان، حامی برگزاری پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور شد. به‌گزارش سامان رسانه؛ پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حمایت ویژه بانک سامان، بیمه سامان، کارگزاری سامان و صرافی سامان برگزار می‌شود. بانک سامان و سایر اعضای گروه مالی پس از برگزاری همایش، به‌عضویت این اتحادیه درمی‌آیند و به‌عنوان یک عضو خدمات مالی و بیمه‌ای خود را به صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ارائه خواهند داد. این همایش 19 اردیبهشت‌ماه 1401 با موضوع «تعارض منافع، مانع تنظیم‌گری و شفافیت» برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه