شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم؟ع؟:
خدمت به مردم و محرومان از بهترین کارهاست
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌؟ع؟ گفت: «طبق آموزه‌های دینی، خدمت به مردم و محرومان از بهترین کارهاست». به‌گزارش ایرنا؛ حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسکر در دیدار با قائم‌مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران و سرپرست کمیته امداد شهرستان ری ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های مؤثر و ارزشمند کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) در سال‌های پس‌ازانقلاب، گفت: «می‌توان با مدیریت صحیح و بهره‌وری از ظرفیت‌ها، درراستای رفع محرومیت‌های موجود گام برداشت. موارد فراوانی از تشویق مؤمنان به نوع‌دوستی، محبت، کمک و رفع نیازهای مردم در آیات و روایات به ما رسیده است که مجموعه کمیته امداد در تمام این‌حوزه‌ها دارای خدمات و منشأ اثرات فراوانی بوده است». تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌؟ع؟ گفت: «یکی از ویژگی‌های اقدامات کمیته امداد، تلاش درراستای خودکفایی فقرا و محرومان است».

 

دستگیری سه زورگیر توسط پلیس ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه زورگیر که بااستفاده‌از سلاح سرد از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد. سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: «در‌پی اعلام چندفقره زورگیری بااستفاده‌از سلاح سرد (قمه و چاقو) در محدوده کهریزک، مأموران دست‌به‌کار شدند و پس از انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد سه سارق با یک‌دستگاه موتورسیکلت سرقت‌ها را مرتکب شده‌اند». وی به افزایش تیم‌های گشت نامحسوس اشاره کرد و ادامه داد: با گشت‌زنی‌های هدفمند مأموران، سارقان را شناسایی و دستگیر کردند. با شناسایی دو‌تن از مال‌باختگان، هر‌سه زورگیر روانه دادسرا با گرفتن دستور قضائی شدند. فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری سارقی که به چادرهای اسکان زائران حرم حضرت عبدالعظیم‌؟ع؟ دستبرد می‌زد، خبر داد.

 

انتصاب مشاور فرماندار ری
حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و حکم هادی هلیلی؛ مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری تهران، حسین هاشم‌پور به‌سمت مشاور فرماندار و مدیر اداره حراست فرمانداری ویژه شهرستان ری منصوب شد. لازم‌به‌ذکر‌است؛ پیش‌از‌این هادی حسین‌خانی عهده‌دار این سمت بوده که در‌حال‌حاضر به‌عنوان بخشدار فشافویه شهرستان ری درحال‌خدمت است.

 

برپایی آیین تحلیف عضو جدید شورای شهر قیامدشت
آیین تحلیف حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید مهدی موسوی؛ عضو جدید شورای اسلامی شهر قیامدشت در ساختمان پارلمان شهری قیامدشت برگزار شد. این‌مراسم با حضور مصطفی زینت‌بخش؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هوشنگ اکبری؛ بخشدار خاوران و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت برگزار شد.

 

دغدغه مدیران قمصر؛ ارتقای فضا‌های آموزشی‌، فرهنگی و ورزشی روستا
دهیار قمصر گفت: برای رفع کاستی‌های آموزشی روستا باید همت گماشت. غلامرضا فهیمی در جلسه‌ای که با حضور خیر مدرسه‌ساز و ریاست آموزش‌و‌پرورش و معتمد روستا در‌خصوص فضاهای آموزشی و ورزشی برگزار شد، گفت: «پیشرفت‌های آموزشی در قمصر با وجود بعضی از کمبودها، نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان دراین‌حوزه است‌. قمصر یک روستای درحال‌رشد جمعیتی‌ست و هرسال تعدادی به دانش‌آموزان روستا افزوده می‌شود و این‌موضوع خادمان مردم در مجموعه دهیاری و شورای اسلامی را بر آن داشته که از هر تلاشی برای افزایش سطح سرانه آموزشی‌، فرهنگی و ورزشی دست برنداریم».

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه