شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

برگزاری دومین‌دوره المپیاد ورزشی روستایی
مسابقات والیبال بانوان دومین‌دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری به‌پایان رسید و تیم دهیاری روستای جهان‌آباد موفق شد مقام اول این‌دوره از مسابقات را ازآن‌خود کند و تیم‌های دهیاری روستای لپه‌زنک و دهیاری روستای چهلقز مقام‌های دوم و سوم را کسب نمودند. مراسم اهدای احکام و مدال تیم‌های برتر با حضور یوسف‌زاده؛ رئیس اداره ورزش‌وجوانان شهرستان، ملک محمدی؛ معاون اداره، عباسی؛ رئیس اداره ورزش‌وجوانان بخش خاوران، هیئت والیبال ری و سایر مسئولین برگزار شد.

 

انتصاب رئیس جدید هیئت کوهنوردی
مراسم با حضور یوسف‌زاده؛ رئیس اداره ورزش‌وجوانان و جمعی از پیشکسوتان و علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی برگزار شد. دراین‌مراسم طربی به‌عنوان رئیس جدید هیئت کوهنوردی منصوب و از زحمات ۱۷‌ساله دقیقی خامنه قدردانی شد. رئیس اداره ورزش‌وجوانان گفت: ورزش کوهنوردی از قابلیت‌های خوبی برخوردار است و امیدواریم هیئت جدید به‌اتفاق همکارانش با برنامه‌ریزی خوب روزهای بهتری را برای علاقه‌مندان این ورزش مفرح رقم بزنند. درپایان، با لوح تقدیر و هدایا از زحمات دقیقی خامنه تقدیر و تجلیل شد.

 

دستگیری سارقان منازل در شهرستان ری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام اعضای باند چهارنفره سارقان منزل در محدوده خاورشهر خبر داد و گفت: متهمان به نه‌فقره سرقت اعتراف کردند. به‌گزارش ایرنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در‌پی وقوع چندفقره سرقت از منازل در محدوده خاورشهر بررسی موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری ۱۷۷ گرفت. با بازبینی دوربین‌های مداربسته در محل‌های سرقت، مشخص شد سرقت توسط چهار سارق انجام شده است که با انجام اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از بانک اطلاعاتی متهمان هویت و مخفیگاه سارقان شناسایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: پلیس پس از انجام هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی ضربتی و منسجم موفق به دستگیری سه سارق شدند که در بازدید از مخفیگاه حدود یک‌میلیاردریال اموال مسروقه و طلاجات کشف و به‌همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند. سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان مسیر تردد سارق دیگر شناسایی و دراختیار عوامل گشت قرار گرفت و متهم درحالی‌که در خیابان خاورشهر درحال‌تردد بود دستگیر شد. متهمان به نه‌فقره سرقت از منازل محدوده خاورشهر اعتراف کردند و تاکنون سه مال‌باخته به کلانتری دعوت شدند و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد. جلیلیان در خبری دیگر گفت: در‌پی وقوع چندفقره سرقت و افزایش سرقت از انباری‌هایی در محله کهریزک دستگیری سارق یا سارقان در دستور تیمی از مأموران کلانتری محل قرار گرفت و گشت‌زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

 

برپایی میزخدمت در سه‌شنبه‌های پاسخگوی شهردار کهریزک
درراستای اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع، جلسه ملاقات مردمی شهرداری کهریزک با شهروندان در سه‌شنبه‌های پاسخگو برگزار شد. علی کلهر؛ شهردار کهریزک حضور شهروندان در جلسات ملاقات مردمی هفتگی مدیریت شهری را یکی از پل‌های ارتباطی شهرداری با اهالی شهر خواند و گفت: بخش قابل‌توجهی از مطالبات قانونی شهروندان در حوزه اختیارات شهرداری موردبررسی و رسیدگی به پرونده‌ها تسریع و تسهیلگری می‌شود که تاکنون رضایت چشمگیر اهالی را دربرداشته است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه