شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

مقابله و برخورد با جرائم خشن در ری
مقابله و برخورد با جرائم خشن در دستورکار گشت‌های ویژه و تیم‌های عملیاتی در شهرستان ری قرار گرفت. در کمیسیون مقابله و برخورد با جرائم خشن با حضور سرهنگ جلیلیان؛ فرمانده انتظامی ری، معاونان ستادی، رؤسای پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها در ستاد فرماندهی انتظامی ری برگزار شد و با دستور سرهنگ جلیلیان مقابله و برخورد جدی با جرائم خشن در دستورکار گشت‌های ویژه، کارآگاهان پلیس آگاهی و تیم‌های عملیاتی پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها قرار گرفت.

 

 

استاندار تهران خبر داد؛
تغییر ساعت کار مدارس و ادارات از اول مهرماه
محسن منصوری درمورد تصمیمات جهت تسهیل ترافیک استان بااشاره‌به هماهنگی صورت‌گرفته با معاون‌اول رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور جهت کاهش پیک ترافیکی ماه مهر گفت: «جهت کاهش پیک ترافیکی مهر مقرر شد شروع کار ادارات و سازمان‌های شهر تهران از ساعت ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور درنظر گرفته‌شده و مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان درطول‌روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار ایجاد نخواهد شد». استاندار تهران افزود: «متناسب با ساعت ورود کارمندان به‌صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار درهمان‌روز به‌صورت شناور تعیین می‌شود. دراین‌بازه ساعت شروع خدمات‌رسانی بانک‌ها ساعت ۷ صبح و زمان حضور کارمندان در بانک ساعت 6:30 است». استاندار تهران درمورد ساعت فعالیت مدارس بیان کرد: «ساعت فعالیت نوبت صبح متوسطه 7:30 و ابتدایی تهران 8:30 درنظر گرفته شد. ساعت شروع‌به‌کار نوبت صبح کارخانه‌ها و کارگاه‌ها ۶ صبح تعیین شده که متناسب‌باآن سایر نوبت‌های کاری کارخانه‌ها و کارگاه‌ها انجام می‌شود». وی درمورد سایر مصوبات توضیح داد: «هرگونه تردد، تخلیه و بارگیری کامیونت و کامیون از ساعت 6:30 تا ۹ صبح ممنوع است و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفین توقف‌های غیرمجاز و سدمعبر اقدام می‌کند؛ همچنین مقرر شد تا فرمانداران استان نسبت به پیگیری و ساماندهی سرویس مدارس در قالب کارگروه ماده ۱۸ و با هماهنگی ادارات کل آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌های متولی اقدام کنند. این مصوبات برای مهرماه اعمال و بازخورد آن مبنای تصمیمات بعدی خواهد بود».

 

حضور پرشور مردم در اربعین؛ نشان‌دهنده زنده‌بودن مکتب امام‌حسین‌؟ع؟
معاون‌اول رئیس‌جمهوری گفت: «حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین نشان می‌دهد که قیام عاشورا زنده و مکتب امام حسین‌؟ع؟ حاکم است». محمد مخبر در حاشیه راهپیمایی جاماندگان اربعین به‌طرف آستان مقدس عبدالعظیم حسنی افزود: «مردم عاشق و فدایی امام‌حسین؟ع؟ هستند و این تنها راه نجات در دنیا و آخرت است». وی با‌اشاره‌به حضور پرشور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین، بیان کرد: «مردم با حضور خود می‌خواهند بگویند که وفادار به امام‌حسین‌؟ع؟ و وفادار راه حق و مبارزه با باطل هستیم و این خط مقاومتی که از امام‌حسین‌؟ع؟ شروع شده با قدرت و قوت پیش می‌رود». راهپیمایی جاماندگان اربعین با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری از میدان امام‌حسین‌؟ع؟ در تهران به‌سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه