اخبار بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

ارائه امکانات بانکی متنوع با اپلیکیشن فراز ایران‌زمین
بانکداری مدرن از جمله مباحثی‌ست که بانک ایران‌زمین طی سال‌های اخیر با تأمین زیرساخت‌های لازم، خدمات مختلفی را دراین‌حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده‌سازی تجربه مشتری گامی مهم درجهت ایجاد ارزش‌افزوده برای مشتریان بردارد. به‌گزارش روابط‌عمومی؛ محمود حسن‌شاهی؛ مدیر شعب استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه‌وبویراحمد در جمع رؤسای شعب این‌استان‌ها بر معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن به مشتریان تأکید کرد و گفت: کارکنان بانک ایران‌زمین به‌عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس‌های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه‌بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوت برای مشتریان ایجاد کنند. حسن شاهی درادامه پیرو بازدید مدیران شعب استان‌ها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین افزود: بانک ایران‌زمین با شخصی‌سازی خدمات برای مشتری، گام مؤثر در ارائه سرویس‌های بانکی برداشته است و مشتریان می‌توانند باتوجه‌به نیاز خود، خدمات موردنظر خود را از بانک دریافت نمایند. درپایان سید مهدی فاطمی؛ معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به‌طورقطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب می‌تواند در روند ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان مؤثر باشد. اپلیکیشن فراز ایران‌زمین با امکانات بانکی متنوع می‌تواند درراستای فناوری روز ایران‌زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.

 

افزایش سطح فعالیت بانک توسعه صادرات 
مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: فعالیت این بانک در اردبیل با هدف حمایت از صادرات غیر‌نفتی افزایش خواهد یافت. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک توسعه صادرات ایران؛ دکتر سید علی حسینی در سفر به اردبیل و بازدید از واحدهای صادراتی این‌استان گفت: با‌توجه‌به نام‌گذاری سال جاری با‌عنوان تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین توسط مقام معظم رهبری و طبق سیاست‌های بانک توسعه صادرات ایران، برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت مالی از طرح‌ها و درخواست‌های سرمایه‌در‌گردش حوزه نفتی و گاز و پتروشیمی شده است. وی با‌اشاره‌به انعقاد تفاهم‌نامه این بانک با وزارت نفت درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گازی پتروشیمی گفت: طبق این تفاهم‌نامه محصولات صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی صنعت نفت بدون هیچ محدودیت منابع مالی حمایت می‌شوند. وی با‌تأکید‌بر استفاده از ظرفیت کامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک با شرکت‌های زیر‌مجموعه مالی، آمادگی دارد بسته کامل حمایتی خدمات و تسهیلات خود را در‌اختیار واحدهای صادراتی استان‌ها قرار دهد. مدیرعامل بانک توسعه صادرات در‌این‌سفر از چند واحد تولیدی صادراتی استان بازدید و همچنین به‌طور جداگانه با استاندار اردبیل دیدار کرد.

 

کشف نیازهای نهفته مشتریان؛ اساس تحول در بانک هاست
عضو هیئت‌مدیره و معاون شعب بانک شهر داشتن تفکر راهبردی، حرکت در مسیر بانکداری حرفه‌ای و توجه به اصول مشتری‌مداری را کلید موفقیت‌های این‌روزهای این بانک خواند و گفت: کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک‌هاست. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک شهر؛ دکتر رحیم طاهری در همایش بررسی عملکرد شعب تهران و البرز بانک شهر از رشد نقدینگی و ارتقای جایگاه این بانک در شبکه بانکی خبر داد و افزود: بخشی از تمرکز فعالیت‌های شعب بر افزایش درآمدهای عملیاتی و کاهش قیمت بهره‌ای پول بوده است که خوشبختانه طی شش‌ماه‌نخست امسال در‌این‌خصوص موفق عمل کرده‌ایم و امیدواریم این‌روند طی ماه‌های آینده ادامه یابد. 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه