شهرستان ري

محسن شیرازی‌نژاد

تأیید تیم بهزیستی؛ شاخص پذیرش مددجو در آسایشگاه کهریزک
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: «شاخص پذیرش مددجو دراین‌آسایشگاه همان تأییدیه تیمی‌ست که ازسوی اداره‌کل بهزیستی مأمور بررسی و اعلام‌نظر هستند». داود خادم؛ سرپرست اداره بهزیستی ری با حسین نحوی‌نژاد؛ مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار کرد و نحوی‌نژاد گفت: «ملاقات‌ها همیشه به‌صورت ممتد ادامه یابد و بهزیستی هرگز ما را تنها نگذارد و کهریزک نیز همواره کنار بهزیستی خواهد بود». وی در تعیین شاخص پذیرش مددجو گفت: «شاخص پذیرش ما همان تیم شما یعنی بهزیستی‌ست و آسایشگاه از ۳۱ استان پذیرش دارد و بخش بزرگی از بهزیستی دراین‌آسایشگاه سالمندان قابل‌مشاهده است. تحولات چشمگیری در بخش توان‌بخشی و فیزیوتراپی سالمندان دردست‌اجراست و مطمئنیم نتایج آن به‌زودی در زندگی سالمند مشهود خواهد شد». 

افتتاح نخستین اتاق صنعت در پارک فناوری پردیس 
نخستین اتاق صنعت در پارک فناوری پردیس با حضور مدیر شرکت پالایش نفت تهران و مدیر پارک فناوری پردیس به‌نام پالایشگاه نفت تهران افتتاح شد. در حاشیه هشتمین نشست روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش، انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت و پالایشگاه‌های کشور با هدف تسهیل ارتباطات با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی و ایجاد رابطه دوسویه جهت پیوند نوآوری با صنعت، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران و رئیس پارک فناوری پردیس اولین اتاق صنعت در پارک فناوری به‌نام شرکت پالایش نفت تهران افتتاح شد. این‌رویداد جهت تحقق شعار سال و منویات رهبری جهت حمایت و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد بستری مطلوب برای همکاری بین استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شد. 

حراست از بقاع متبرکه با یاری نیروی انتظامی 
مدیر اوقاف و امور خیریه ری گفت: در نگهبانی و نگهداری از ابنیه، بقاع متبرکه و امامزادگان ‌شهرستان خود را بی‌نیاز از همراهی و کمک‌های نیروی انتظامی نمی‌دانیم. حجت‌الاسلام نصرت‌الله رستمی افزود: «این‌شهرستان ۳۱ امامزاده و بقعه متبرکه دارد و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرموده‌اند هریک‌ازآن‌ها به قطب فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شده‌اند. بسیاری از امامزاده‌های ری در سطح کشور شاخص هستند و حتی برنامه‌های فرهنگی در سطح ملی برگزار می‌کنند». حجت‌الاسلام رستمی گفت: «پس از وقوع حادثه، به‌سرعت موضوع لزوم حضور مأموران انتظامی در امامزادگان و بقاع متبرکه به مسئولان امر اعلام شد و مأموران انتظامی نیز با حضور دراین‌مراکز تا صبح روز بعد به حفاظت و پاسداری از آن‌ها پرداختند». 

کشف ۱۵‌تُن آلایش دامی بدون هویت در ری
۱۵‌تُن آلایش دامی بدون هویت در منطقه کهریزک کشف و ضبط شد. این کشف پیرو گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، بازرسان بخشداری کهریزک، کارشناسان دامپزشکی و ناظران شبکه بهداشت ری صورت گرفت. گشت مشترک مذکور در 10 آبان‌ماه از منطقه کهریزک انجام و طی آن ۱۵‌تُن آلایش دامی بدون هویت از سردخانه‌ای کشف شد. گشت مشترک اتاق اصناف با همراهی دستگاه‌های متولی و مربوطه مستمر و دوره‌ای در ری انجام می‌شود. شهرستان ری در جنوب تهران بیش از ۱۲۰۰ انبار و سردخانه، شهر فرودگاهی امام‌خمینی‌(ره)، مجتمع تولیدی دام گستران و واحدهای تولیدی کلانی در حوزه دام و طیور را در خود جا داده است. 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه