بانک

بی‌بی‌زهرا لعل‌موسوی

پرداخت ۲۳‌درصد سود با اوراق سپرده سرمایه‌گذاری بانک کارآفرین

پس از صدور مجوز انتشار گواهی سپرده مدت‌دار از‌سوی بانک مرکزی، اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک کارآفرین با سود 23درصد در شعب این بانک عرضه می‌شود. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین؛ این اوراق به‌صورت الکترونیکی، با نام، با سررسید یک‌ساله، معاف از مالیات، قابل‌انتقال به غیر و با نرخ سود ۲۳درصد سالانه از تاریخ انتشار خواهد بود. پرداخت سود علی‌الحساب اوراق مذکور به‌صورت ماهانه و معاف از مالیات است و بازخرید قبل از سر‌رسید آن نزد در شعب بانک کارآفرین امکان‌پذیرخواهد بود. لازم‌به‌ذکر است، فروش این اوراق صرفاً به اشخاص حقیقی ایرانی بالای۱۸‌‌سال و الکترونیکی بوده و برگه سپرده به مشتری تحویل نخواهد شد؛ لذا اطلاع حفظ و نگهداری رسید صادره گواهی سپرده ضروری‌ست. مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری عام در نشست ۳ دی‌ امسال هیئت‌عامل بانک مرکزی تصویب و در‌همان‌روز به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.

 

 

تجهیز 558 شعبه بانک ملی ایران به سامانه نوبت‌دهی غیرحضوری

تاکنون 558 شعبه بانک ملی ایران در 25 استان کشور به سامانه نوبت‌دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده‌اند که بر‌اساس‌آن مشتریان می‌توانند به‌منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند. به‌گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران؛ سرعت و سهولت در نوبت‌گیری و ارائه خدمات از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه است که با‌توجه‌به کاهش زمان انتظار و ارائه خدمات با اولویت به مشتریان، استقبال خوبی از این سامانه صورت گرفته است. بر‌این‌مبنا؛ سایر امکانات برای توسعه تحول دیجیتال شعب در‌دست‌پیگیری‌ست که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

پرداخت بیش از 83‌هزار‌فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آذرماه

بانک سپه آذرماه بیش از 32‌هزار‌میلیارد‌ریال در قالب بیش از 83‌هزار‌فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخته است. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ این بانک به‌منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی از تاریخ ابلاغ طرح تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک‌میلیارد‌ریال، از بهمن‌ماه 1400 تا پایان آذرماه برای بیش از 539‌هزار‌فقره پرونده، معادل 155080میلیارد‌ریال تسهیلات پرداخت کرده که از‌این‌میزان 16605میلیارد‌ریال تسهیلات در قالب 62317فقره پرونده مربوط به آذرماه است. همچنین بانک سپه که در زمره بانک‌های برتر درزمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در آذرماه سال جاری به 5310 پرونده به‌میزان 7357میلیارد‌ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد چهاردرصد پرداخت کرده است. این‌در‌حالی‌ست‌که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه آذرماه سال جاری بالغ‌ بر 3634میلیارد‌ریال برای 9014فقره پرونده اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه