شهرستان ری

محسن شیرازی‌نژاد

ملاقات مردمی شهردار با شهروندان کهریزک
جلسه ملاقات مردمی علی کلهر؛ شهردار کهریزک با شهروندان به‌همراه هادی برزو؛ معاون فنی شهرسازی، محمد یار‌خدایی؛ مسئول بازرسی و سعید رافضی؛ مسئول واحد روابط‌عمومی شهرداری کهریزک در دفتر کار شهردار برگزار شد. علی کلهر اظهار کرد: ایجاد ارتباط مستقیم حوزه مدیریت شهرداری با شهروندان یکی از برنامه‌های منسجم و مستمر مدیریت شهری محسوب می‌شود که در قالب میزخدمت، ملاقات مردمی هفتگی، بازدیدهای میدانی، سامانه‌های ارتباطی درحال‌اجرا ست. در‌این‌جلسه شهروندان پیرامون مسائلی همچون حوزه شهرسازی، شغلی، فعالیت‌های فرهنگی ورزشی، حوزه املاک و دیگر مسائل مرتبط با شهرداری به‌صورت چهره‌به‌چهره با شهردار کهریزک صحبت کردند و پرونده‌های افراد جهت پیگیری بیشتر، پس از برسی به واحدهای ذی‌ربط ارجاع داده شد.

 

بازگشت دو واحد گازی نیروگاه برق به مدار تولید
معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه برق ری گفت: «واحدهای گازی شماره ۱۱ و ۱۹ این نیروگاه بعد از بازدید و تعمیرات پیشگیرانه به مدار تولید بازگشت». حسین مهدیزاده گفت: «واحدهای گازی ۲۵‌مگاواتی شماره ۱۱ و ۱۹ نیروگاه ری پس از انجام تعمیرات و بازدید قسمت‌های داغ توربین به شبکه سراسری برق کشور پیوستند. این دو واحد که طبق برنامه زمان‌بندی و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران به‌منظور حفظ آمادگی و تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بودند، پس از انجام تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای دوباره به مدار تولید بازگشت و برای تولید انرژی به شبکه سراسری برق کشور متصل شد». این مسئول اضافه کرد: «با تکمیل تعمیرات پیشگیرانه این دو واحد، حدود ۹۵‌درصد تعمیرات برنامه‌ریزی‌شده این نیروگاه در سال جاری به‌پایان رسیده است و تنها تعمیرات یک واحد ۲۵‌مگاواتی باقیمانده و در حال اورهال است که در روزهای آتی تکمیل و به‌بهره‌برداری خواهد رسید». به‌گفته مهدیزاده؛ نیروگاه ری بااستفاده‌از توان متخصصان پرتلاش و جهادگر خود توانسته با وجود تعمیرات چندین واحد به‌طور هم‌زمان، از مابقی ظرفیت خود برای تولید انرژی به‌طور مطلوب استفاده کند.

 

تقدیر شهرداری منطقه ۲۰ از مادر شهید مرادی
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران به‌همراه شهردار ناحیه ۶ همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم‌(ص) با حضور در خانه مادر معظم شهید مرادی، از وی تقدیر کردند. مهدی مالمیر ضمن عرض تبریک ایام مبارک مبعث پیامبر‌(ص) به مادر بزرگوار شهید مرادی، به شجاعت و بصیرت بالای شهدا اشاره کرد و گفت: «شهدا با حضور خود در جبهه‌های جنگ، علاوه‌بر حفظ و حراست از کشور، امنیت و آرامش را به ما بازگرداندند که این فداکاری‌ها بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است». طاهری؛ شهردار ناحیه شش نیز ضمن عرض تبریک ایام به خانواده معظم این شهید بزرگ والا مقام، جانفشانی شهدا را حاصل فداکاری خانواده‌ها به‌ویژه مادران و همسران شهدا خواند و افزود: «مادران شهدا از ابتدای انقلاب بارها ثابت کرده‌اند که با توسل به ائمه‌اطهار(ع) در برابر تمامی سختی‌ها می‌ایستند و با‌تکیه‌بر صبر و بردباری راه فرزندان شهید خود را ادامه می‌دهند». در ادامه این بازدید مادر شهید مرادی ضمن بیان خاطراتی از شهید، یاد وخاطر این بزرگوار را زنده نگه داشت. درپایان این دیدار از مادر گرامی شهید مدافع حرم با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد. منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است. این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه