مثبت‌اندیشی و خرید ماشین

کم نیستند افراد و خانواده‌های که می‌خواهند ماشین دلخواهشان را بخرند؛ اما مسئله این‌جاست که علی‌رغم این میل، هنوز خیلی‌ها ماشین ندارند و  حسرت می‌خورند که چرا نمی‌شود ماشین خرید‌ و تا پس‌اندازی می‌کنند‌، ماشین گران می‌شود. شاید باورتان نشود؛ ولی مثبت‌اندیشی راه رسیدن به ماشین دلخواهتان را هموار‌تر می‌کند.

جایگاه کنونی خودتان را تعیین کنید. نخستین گام برای بهره‌گیری از قانون جذب برای خرید ماشین‌، این‌است‌که اول خودتان را ارزیابی کنید و قدم‌به‌قدم به‌سمت آن‌چه فکر می‌کنید شایسته شماست حرکت کنید.

 

هدف‌گذاری کنید و به اهداف خود رنگ حقیقت ببخشید؛ یعنی به‌جای زمان تعیین‌کردن‌، گام‌های پیش رو را هدف‌مند بردارید. برنامه‌ریزی کنید و به این برنامه‌ریزی پای‌بند باشید تا به هدف مربوطه برسید.

 

در مدار انرژی‌های مثبت قرار بگیرید و از تفکرات منفی پرهیز کنید. تمرکزتان را بگذارید روی هدف‌های مثبت و به‌سمت آن‌ها بروید. این رمز پیروزی در قانون جذب برای خرید ماشین است.

 

هر‌چه در ذهن دارید، روی کاغذ بیاورید. کمتر کسی هست که ذهنش را روی یک‌چیز متمرکز کند. مثلاً تا به ماشین فکر می‌کنید‌، به سفر با ماشین و مخارج آن‌هم فکر می‌کنید. 

 

برنامه‌ریزی مالی داشته باشید. خرید ماشین، مقوله‌ای مالی‌ست و نیاز به برنامه‌ریزی دارد. پس از تمرکز و تصمیم‌گیری در مورد خرید به‌طریق قانون جذب، باید یک برنامه مالی درست‌و‌حسابی داشته باشید.

 

 

ارسال دیدگاه شما

هفته‌نامه در یک نگاه
ویژه نامه
بالای صفحه